1 Şubat 2017 Çarşamba

Windows 7 Ultimate orjinal yapma -Loader

windows 7 kara masaüstü ve sağ alt köşede yazan "windows 7 kopyası orjinal değil" yazısından kurtulmak son derece kolay aşagıda verdiğim linke tiklayarak windows loader'i indirin

1)Program indikten sonra rardan çıkartıp masaüstüne atın

2) programı çalıştırınve sağ altta active butununa basın kurulum bittikten sonra bilgisayar yeniden başlayacak. eğer yeniden başlamazsa siz manuel olarak yeniden başlatın
Sorun bu şekilde çözülmüş olacak.

windows loader indirmek için Tiklayın

Rar şifresi: cengizkorkmaz


21 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Son Sürümü Ben Yükledim Oluyor.

      https://turbobit.net/5911cnhv0z6v.html

      Sil
    2. harika emeğine sağlık tşkler

      Sil
    3. gerçekten oldu teşekkürler

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Son Sürümü Ben Yükledim Oluyor.

      https://turbobit.net/5911cnhv0z6v.html

      Sil
  3. bilgisayarımı bozdu indirmeyin

    YanıtlaSil
  4. http://s7.dosya.tc/server10/1mu4cg/Ldr221.WT.rar.html
    Güncel link arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  5. pc bozuldu indirmeyinn sakınn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son Sürümü Ben Yükledim Oluyor.

      https://turbobit.net/5911cnhv0z6v.html

      Sil
  6. teşekkürler emeğine sağlık çalıştı

    YanıtlaSil
  7. bootmgr missing hatası. bilgisayar açılmaz hale geliyor. ne zevk alıyorsa artık. indirmeyin kurmayın. bilgisayarın bozulduysa nasıl buraya yazıyorsun diye soranlar kesinlikle yüklesin, onlara lafım yok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalancı Dün yazmışsın amg dün yaptım oldu ne laf ediyon oluyo beyler videosunuda çekicem atıcam herkes kullansın ama Bootmrg değilse sen bidaha pc ye elini sürme

      Sil
  8. reis çok çok çok çok tesekkur ederim vallah ellarina saglık kurtardin beni herkese tevsiye ederim gercek

    YanıtlaSil
  9. çok saolasın süper hemen halloldu....

    YanıtlaSil
  10. işe yarıyor tesekkürler eline saglık. işe yaramadığını söyleyenler için uyulması gereken adımları atmaları için bu sayaya uyarılar eklemelisin

    YanıtlaSil